Ahad, 28 Ogos 2016

FOREVER LITE ULTRA DENGAN AMINOTEIN

PROGRAM PENGURUSAN BERAT BADAN DAN DETOX


Memperkenalkan FOREVER LITE ULTRA DENGAN TAMBAHAN AMINOTEIN. Kini dengan seidkit karbohidrat dan kandungan protein yang lebih tinggi, FOREVER LITE ULTRA DENGAN AMINOTEIN masih mengandungi 100% daripada pemgambilan harian yang disyorkan (RDI) untuk vitamin dan mineral dan oleh didapati dengan perisa Vanilla dan perisa Coklat.


FOREVER LITE ULTRA DENGAN AMINOTEIN mempunyai manfaat yang lengkap dan kelebihan daripada protin soya. Dengan kemunculan teknologi sains baru dan ia mendedahkan bahawa dengan protein soya kita boleh mendapat manfaat dna beberapa kelebihan yang unik dengan menggunakan produk soya.

  • Untuk gaya hidup anda dengan rendah karbohidrat


  • Sememangnya berperisa tanpa perisa tiruan


  • Sesuai untuk pengurusan berat badan 


  • Menyokong otot yang sihat, jantung dan hati


  • Menggalakkan tenaga & stamina yang berkekalan


  • Agent penghadaman & penyerapan asid amino


  • Dua shake menyediakan 100% RDI banyak vitamin dan mineral

PENGGUNAAN YANG DISYORKAN


Untuk mengurangkan berat badan - Menggantikan 2 waktu makan dengan 2 hidangan


Untuk mendapatkan berat badan - Menambah 2 hidangan untuk makan


Untuk mengekalkan berat badan - Menggantikan 1 makan dengan 1 hidangan

Perbezaan kajian penyelidikan klinikal telah menunjukkan bahawa mengambil 25g  protein soya sehari, adalah sebagai sebahagian daripada diet untuk lemak tepu dan kolestrol dan ini dapat mengurangkan risiko penyakit jantung.

Dengan 2 shake yang dibuat menggunakan FOREVER LITE ULTRA DENGAN AMINOTEIN memberikan 34 gram protein soya dan protein soya sangat sesuai untuk mengekalkan prestasi senaman kerana ia sangat kaya dengan protein, dan ia sangat berkesan untuk membina otot.

FOREVER LITE ULTRA DENGAN AMINOTEIN juga merupakan sebahagian daripada pengurusan berat badan daripada Forever Living. Ianya menyediakan anda nutrisi yang anda perlukan semasa anda berada dalam program pengurusan berat badan yang berkesan dan berterusan daripada kami!

HASILNYA



FOREVER CLEAN 9 PROGRAM

Norbanon binti Abdul Bakar

Berat badan saya menurun daripada 78kg kepada 66kg, saya berasa bertenaga dan sihat sepanjang program yang ditawarkan oleh Forever Living. Berat badan saya melebihi 60kg pada 6 tahun yang lalu iaitu selepas saya melahirkan anak ke empat. Ia menghampiri 80kg pada awal tahun, mungkin disebabkan oleh beberapa faktor - kadar metabolisme yang perlahan dan disebabkan oleh penuaan semula jadi, pemgambilan kalori yang berlebihan dan mengambil produk menguruskan badan (bukan dari Forever Living) yang menyebabkan peningkatan berat badan. Saya tidak bersedia mencuba mana-mana produk pengurusan berat badan yang lain kerana saya takut sejarah akan berulang. Bagaimanapun, atas sebab-sebab kesihatan, saya mengambil dua produk pemakanan dari Forever Living.

Selepas mengambil Aloe Vera Gel dan Forever Arctic Sea, say dapati bahawa saya makan nasi kurang, mungkin kerana usus saya lebih bersih daripada sebelum ini, dan keperluan pemakanan saya telah lebih baik. Ini memberikan saya sedikit harapan. Saya juga mengambil program pengurusan berat badan dan detox Forever Living. Akhirnya saya telah diberikan hadiah yang tidak dapat dilupakan dalam bentuk badan dan juga mengurangkan saiz pakaian 44-40.


PRODUK PROGRAM PENGURUSAN BERAT BADAN FOREVER CLEAN 9

untuk sebarang pertanyaan sila hubungi:-
WHATSAPP 017 920 5514
FACEBOOK aieyn hasma
FACEBOOK PAGES foreverlivingproduct@aieynhasma
INSTAGRAM aieynhasma
EMAIL aieynhasma@gmail.com









Tiada ulasan:

Catat Ulasan