Sabtu, 27 Ogos 2016

ABSORBENT C


KEBAIKAN VITAMIN ABSORBENT C




Absorbent C adalah vitamin C untuk mencantikkan kulit dan mengelakkan penyakit berjangkit.

Uols nak tak kulit cantik, gebu dan cerah berseri tanpa perlu suntikan botox, vitamin C dan sewaktu dengannya? Haaa... Hari ni saya nak share cara-cara korang boleh dapat kulit sihat berseri tanpa perlu lalui kesakitan suntik-suntik ni.. No no no... Badan lama nak pakai kot.. kan?? hihihi

Ini bukan cliche tau.. Ini betul-betul ni.. Ok jom saya share.. Produk ni memang terbukti berkesan sangat-sangat untuk kesihatan secara dalaman dan pastinya terserlah di luarnya. Baca tajuk di atas tu pun dah tau kan? Pastinya ABSORBENT C.. Kulit bukan sahaja cantik di muka, tapi keseluruhan badan.. jadi takdelah diri kita macam kena clorox kat muka je kan? hihihi

FAKTA yang kena saya bagitahu..

Tumbuhan yang kita makan ada beribu-ribu bahan kimia semulajadi yang dipanggil fitonutrien atau fitokimia. Bahan kimia  inilah yang akan melindungi tumbuh-tumbuhan daripada serangan kuman, kulat, serangga dan ancaman lain.. Apabila kita makan atau minum daripada tumbuhan yang ada fitonutrien, ia membantu mencegah penyakit dan menjaga tubuh kita supaya dapat berfungsi dengan betul..

APAKAH PERBEZAAN FOREVER ABSORBENT C DENGAN VITAMIN C YANG LAIN?


Vitamin C merupakan vitamin larut air. Jadi ianya dapat bertahan dalam badan kita hanyalah 3-4 jam sahaja. Selepas itu kita perlu gantikan lagi dengan pengambilan Vitamin C. Berbeza dengan Forever Absorbent C, ianya diikat dengan serat oat yang menghasilkan kesan seperti span. Hasilnya Vitamin C tidak berkurang dengan segera dan bertahan dalam sistem penghadaman dalam tempoh yang lama. Ia menyebabkan badan dapat menyerap 100% Vitamin C secara berterusan. Teknologi ini berpaten dan tidak boleh ditiru oleh mana-mana pengeluar Vitamin C yang lain.

Vitamin C dalam Absorbent C adalah sumber daripada buah oren, betik dan buah-buahan eksotik lain yang masak sendiri di bawah sinaran matahari dan bukannya diperam dalam gudang. Ia tinggi dengan bioflavonoid, tinggi kandungan Vitamin C dan mampu memenuhi keperluan harian kita. Ia juga digemari oleh kanak-kanak  disebabkan rasanya seperti oren dan hanya boleh dimakan begitu sahaja tanpa air.

KENAPA KITA PERLU AMBIL VTAMIN C?


Vitamin C tidak dapat dihasilkan sendiri oleh badan kita. Oleh sebab itu, kita perlukan sumber daripada luar khususnya buah-buahan dan sayur-sayuran. Malangnya sumber daripada bahan ini mudah meresap oleh badan dan mudah hilang (3-4 jam) disebabkan ianya vitamin larut air. Tambahan pula, amat sukar untuk kita mengambil sayur-sayuran dan buah-buahan dalam kuantiti yang banyak secara berterusan disebabkan lifestyle kita membataskan. Mungkinkah anda sanggup membawa buah oren ke hulu hilir untuk memastikan pengambilan Vitamin C cukup? Tidak bukan?

KELEBIHAN LAIN ABSORBENT C

  • Memberi kesan alkali dalam badan. Sesuai untuk meneutralkan asid daripada makanan.
  • Meningkatkan daya tahan badan kita.
  • Membantu membakar tisu lemak untuk pengamal diet.
  • Membantu meningkatkan tenaga dalam badan.
  • Menjaga kesihatan tulang dan sendi untuk orang yang aktif bergerak.
  • Mengekalkan kandungan Vitamin C dalam badan (perokok memusnahkan kandungan Vitamin C dalam badan)
  • Mencantik dan mencerahkan kulit secara keseluruhan.

CARA PENGAMBILAN VITAMIN C ABSORBENT C


Kemam dan hisap 1 biji (pagi) dan 1 biji (petang). Lebih elok 1/2 jam selepas makan.

Dapatkan Forever Absorbent C hari ini juga!!!



PM / WHATSAPP 017- 920 5514
FACEBOOK aieyn hasma
FACEBOOK PAGES foreverlivingproduct@aieynhasma
INSTAGRAM aieynhasma
EMAIL aieynhasma@gmail.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan